TV-kväll med chanel !

För första gången på veckor kollar jag på TV på kvällen ! Just nu ser jag efterlyst , om Janne Olsson - mannen bakom Norrmalmstorgsdramat (för er som inte vet - läs på nedan! ) . Vet ni vad som idag ligger i banklokalen där han höll gisslan ? Jo Acnes butik på norrmalmstorg ! Jag tänkte , whata fuck ??!! Varför gör de intervjn i Acnes butik , sen gick det upp för mig hur det egentligen var .
Klockan 22.30 är det Modehuset Chanel på svt2 , en underbär dokumentär serie om Chanel med störtsköna Karl Lagerfeldt . Missa den inte !

Norrmalmstorgs dramat var då en rånare som tog gisslan på en bank i sthlm när han rånade den , de han höll som gisslan fick sympati för honom (stockholms syndromet) , och var inte rädda , de vändes istället mot polisen . Det här blev den största nyheten i hela världen ! En bok om händelsen kommer ut i veckan , såklart läsvärd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0