Skor , skor och åter skor !

Mitt absoluta favoritplagg är skor ! Älskar skor , både for him and her ! Själv har jag upp emot 30 par , och fler ska det bli ! Det är en vild blandning mellan kostymskor i svart skinn med vita ränder på och sneakers  i guld !
På tjejer är klackar snygga , och höga ska det vara ! mesiga taxklackar är det värsta som finns . Bäst skor finns på TopShop eller Net-a-porter . För den som gillar budget tycker jag att Din Sko kan få till klackarna ibland !
Idag när jag surfade in på Net-a-porter hittade jag dessa från en , för mig , okänd designer . Hon heter Camilla Skogvaard och de här skorna är klockrent galna och kostar "bara" 325 euro .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0