MYSKVÄLL 090911 23:18

Heyy Heyy alla trogna läsare! I know att jag har varit off i en vecka , men livet har sugit ur all kraft ur mig! Men det har varit en ny Ebbe som har avndrat gatorna fram i en ny het frisyr.
Det som har hänt i veckan är att jag har tränat fem pass och mår asbra! Haha , det är typ allt.
Idag var det myskväll hos finaste Madeleine Jansson, tack tjejen! Hanna, Alicia, Johanna, My och Alexandra gjorde min kväll så jävla skön. Bara helt vanligt fredagsmys med idol, tacos och singstar - vårat måste i framtiden för det är ett vinnande koncept.
Nu tänkte jag slummra till för imorgon blir det uppstigning vid sju , ska med ett tåg till sthlm vid nio . Stay in touch och sov gott alla fans , haha !


Jag och världens bästa jansson förra fredagen, bilden tagen under förfesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0