I SOFFAN 090927 17:02 - VAD FAN ÄR SPECIELLT MED THE HILLS?

Nu sitter jag här och äter väldigt färska lakritsnappar, de är verkligen mjuka - underbart. På Tvn rullar the hills , men jag fattar inte varför folk tycker om det ?! Alla säger massa skit om att det är deras riktiga liv och inget är manus bundet , klart som fan det är! De verkar ha massor drama i livet och massor händelser hela tiden , men jag tror bara att det är bullshit. De hittar på massa skit för att få uppmärksamhet och bli ännu mer B-kändisar. Nej, the hills är verkligen inget för mig! Idag dissar jag the hills, men hissar färska lakrits nappar! Yeah...
Nej nu ska jag nog bada , är helt slut efter att ha jobbat 7.30-14 idag. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0