DATASALEN 090929 09:52 - HOMOFOBI ÄR EN SJUKDOM

Godmorgon alla läsare! Nu är man tillbaka i skolan och jobbar på sin "lilla" uppsats om Homosexuallitet i världen. Det går fan asbra, har gjort hela inledningen, eller iaf ett utkast av den. Nu ska jag börja plocka ut den viktigaste informationen från mina källor och börja lite smått. Efter det här blir det tilla tt avnjuta en UNDERBAR lunch i resturang Gripen, undra vad för halvfabrikatkaloribomb med ingen näring i de bjuder på idag? Ska bli så underbart att få i sig ett glas vatten till lunch! Men efetrmiddagen är inte så krävande, engelska B och svenska B , skittråkigt men jag överlever nog. Nej nu så ska jag fortsätta jobba! Have a great day ... Hörs vid 14-tiden igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0