Bokat klipptid 090903 15:05

Nu har jag bokat klipptid till imorgon och det innebär att underbar förändring är på väg ! Det kommer bli bra - hoppas jag , och tror , carro som jag klipper mig hos är riktigt duktig så det kan nog inte gå snett . Jag avslöjar inte för mycket om hur jag ska klippa mig , vill inte ha synpunkter på det , jag väljer själv . Men ni kan säga vad ni tycker om frisyren efter , när jag redan har klippt mig . Nej nu ska jag göra ett aerobics pass som kan hållas på en idrottslektionen med folk som inte har så bra koordinationsförmåga , kan bli svårt ! Men men , det löser jag .

Kommentarer
Postat av: Alicia

bra, man ska göra som man själv vill:)

2009-09-03 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0